REKLAM VERMEK ISTIYORSANIZ RESME TIKLAYINIZ

http://img.webme.com/pic/s/sebekenet/adbanner1qd5.png

Futbolcularımızı mağdur etmemeye çalışıyoruz


Bank Asya 1. Lig'de mücadele eden Orduspor'un kulüp başkanı Nedim Türkmen, ''Ligde ikinci yarı öncesi futbolcuların tamamının maç başı alacaklarının bir kısmını ödedik, yönetim olarak hiçbir futbolcumuzu mağdur etmemeye çalışıyoruz'' dedi.

http://www.ajansspor.com/resimv3/nedimturkmen_orduspor05.jpg

Türkmen, yaptığı açıklamada, mor-beyazlı ekibin Antalya'daki kampının sona erdiğini ve Orduspor'un cuma günü Ordu'da yeniden top başı yapacağını söyledi.

Yönetim ve takım olarak ligin ikinci devresine çok farklı girmek istediklerini ve hiçbir sorunun kalmaması için çalıştıklarını ifade eden Türkmen, ''Bu doğrultuda öncelikle futbolcularımıza olan maç başı borçlarının bir kısmını ödedik, inşallah geri kalan parayı da ilerleyen haftalarda ödeyeceğiz, ödenen bu para ikinci devre öncesi takım oyuncularına büyük bir moral oldu'' diye konuştu.

Yönetim olarak göreve geldikleri ilk günden bu yana kulübe hep bir eser kazandırmak için çalıştıklarını da anlatan Türkmen, şöyle devam etti:
''Daha önce birçok tesisi yenileyip, yenilerini yaptırmıştık. Şimdi de söz verdiğimiz gibi 19 Eylül Stadyumu'nun ışıklandırılmasını tamamlamak üzereyiz. Önümüzdeki hafta içinde ışıklandırılmanın provası yapılacak. İnşallah ikinci devrenin birçok maçını gece oynayacağız. Stadyumun ışıklandırılmasında emeği geçen herkese teşekkür etmek istiyorum. Özellikle AK Parti Ordu Milletvekillerimizin emeği bu işte çoktur. Kendilerine ayrı bir teşekkür ederim. İnanıyorum ki ışıklandırmanın tamamlanmasının ardından maraton tribünün üzeri de bir ay içinde kapatılacak. Buranın çatısı da başka bir yerde hazırlanıyor. Yakın bir zamanda montaja başlanılacak. Bu çalışmaların ardından yeni projelerimizi hayata geçirmeye çalışacağız. Biz boş durmuyoruz, bir işimizin gerçekleşmesi için belki bir ayda on defa Ankara'ya gidiyoruz. Orduspor için koşuşturmaktan dolayı da mutluyuz.''

Türkmen, yönetim olarak transfer çalışmalarını da sürdürdüklerini sözlerine ekledi.


0 YORUM YAPILMIŞ: