REKLAM VERMEK ISTIYORSANIZ RESME TIKLAYINIZ

http://img.webme.com/pic/s/sebekenet/adbanner1qd5.png

Haluk Adanaspor'da


Transfer sezonu resmen başladı ve Adanaspor tecrübeli kaleciyle 1.5 yıllık sözleşme imzaladı.

http://www.ajansspor.com/resimv3/haluk_adana_kaleci.jpg 
Resmi olarak transfer sezonu başlarken Adanaspor, kaleci Haluk ile 1.5 yıllık sözleşme imzaladı... Geçtiğimiz sezon Konyaspor formasıyla şampiyonluk yaşayan ve daha sonra Buğsaş'a giden kaleci Haluk resmen Adanasporlu.. Turuncu-
Beyazlı takımın Antalya'daki kampına da katılan Haluk,Süper Lig'de 2, Bank Asya'da 27, 2.Lig'de 130 ve Türkiye Kupası'nda 6 kez olmak üzere 165 kez profesyonel liglerde forma giydi..

Akgül: "Takviyelerimiz devam edecek"
Adanaspor Başkanı Bayram Akgül, kaleci Haluk Tanrıseven ile 1.5 yıllık sözleşme imzaladıklarını söyledi.. Başkan Bayram Akgül, eksik bölgelere takviye yapmaya çalıştıklarını ifade etti.. Teknik heyetin raporuna göre takviyelerin devam edeceğini açıklayan Başkan Akgül, Adanaspor'un hedefine ulaşması için uğraş verdiklerini söyledi.

Haluk: Başkana teşekkür ediyorum
Turuncu-Beyazlı takım ile 1.5 yıllık sözleşme imzalayan kaleci Haluk Tanrıseven, "Beni Adanaspor'a kazandırdığı için Başkan Bayram Akgül'e teşekkür ediyorum. Başkan bana transfer teklifi yaptığında açıkcası şaşırdım.. Adanaspor'un gerçekten çok iyi iyi kalecisi var. Tolgahan gelecekte milli takımda oynayabilecek bir kaleci. Bunu yürekten söylüyorum. Zülküf de kendini kanıtlamış bir kaleci. Bana çok yardımcı oluyorlar. Kendilerine teşekkür ediyorum. Kalemiz emin ellerde bu da Adanaspor'un başarısına yansıyacaktır."dedi..

Geçen Play-Off maçlarında Adanaspor ve Karşıyaka'nın iyi takımlar olmasına karşın Konyaspor ile şampiyonluk yaşadığını hatırlatan Haluk, "İyi bir takıma geldiğime inanıyorum. Hedefimiz ilk altı, ondan sonra yapabilirsek ilk ikiden çıkmaya çalışacağız. Geçen sene Konya'da yüzümüz güldü, inşaallah bu sene Adanaspor'da yüzümüzün güleceğine inanıyorum" ifadelerini kullandı.

SERKAN ŞENYÜREK


0 YORUM YAPILMIŞ: