REKLAM VERMEK ISTIYORSANIZ RESME TIKLAYINIZ

http://img.webme.com/pic/s/sebekenet/adbanner1qd5.png

"Bambaşka bir Boluspor izleteceğiz"


"Bambaşka bir Boluspor izleteceğiz"

beyazlılar son hazırlık maçında Hollanda 2. Lig takımlarından Fortuna Sittard'ı 3-1 mağlup etti.

Kampın son gününde gazetecilerin sorularını yanıtlayan Boluspor Teknik Direktörü Levent Eriş, devre arası kampının hem teknik anlamda hem de arkadaşlık ortamı olarak olumlu geçtiğini ifade ederek, "İlk devrede bazı oyuncularımızdan yeteri kadar yararlanamamıştık. Devre arası kampında bu arkadaşlarımızın yükselen performansı hepimizi çok sevindirdi. Takıma katılan 2 futbolcuyla beraber daha farklı bir takım olduğumuzu düşünüyorum" dedi.

Kampa 5 gün geçmesine rağmen katılmayan Brezilyalı oyuncu Fabiano Oliveira'nın kendisini hem kızdırdığını hem de üzdüğünü ifade eden Eriş, "Fabiano beni çok üzdü. Kendisine çok güveniyordum. Ancak 5 gün önce kampa katılması gerekiyordu ama hala ortada yok. Ailesiyle uzun süre görüşemediği için fazla izin vermiştik. Fabiano konusunda gereken neyse yapılacak. İlk önce neden geç kaldığını soracağız sonra da gerekeni yapacağız" diye konuştu.

Devre arasında gönderilmesi gündeme gelen ancak daha sonra takımda kalan kaleci Ferhat'ı yeni transfer olarak gördüğünü kaydeden Eriş, "Ferhat'ın performansı hepimizi mutlu ediyor. Kalemizde Atacan ile birlikte kıyasıya bir rekabete girecek. Ferhat'ın gitmesine karşıydım. Bunu her yerde söylüyordum. Beni mahcup etmedi. Boluspor yeni kalecisini transfer etmiştir" şeklinde konuştu.

Levent Eriş yeni transferlerle ilgili de değerlendirmede bulunurken şu ifadelere yer verdi:
"Oliver çok yetenekli bir oyuncu. Ama her futbolcuda olduğu gibi uyumu için biraz zamana ihtiyacı var. Hazırlık maçlarında gösterdiği performansla beni çok mutlu etti. Lige doğru daha iyi olacağı kanaatindeyim. Boluspor'a çok faydalı olacak bir oyuncu. Bir diğer transferimiz Murat Önür bu aşamada alabileceğimiz en iyi oyunculardan biriydi. Zaten sezon başında da takımda görmek istediğim oyunculardan biriydi kendisi. Zaman içerisinde iyi olacağına inanıyorum" ifadelerini kullandı.

Boluspor ayrıca oynadığı son hazırlık karşılaşmasında Hollanda'nın Fortuna Sittard takımını 3-1 mağlup etti.


0 YORUM YAPILMIŞ: